Garantie en klachten

Webshop order annuleren

Als je een bestelling uit de webshop wilt annuleren, kan je dit tijdens kantooruren telefonisch doorgeven op nummer 0525-630299. Een order kan kosteloos worden geannuleerd, je helpt ons dit zo spoedig mogelijk door te geven. Indien de order al is verzonden, kun je deze actief weigeren bij aflevering en wordt deze automatisch aan ons geretourneerd.

Garantie

Streutker Mediskin streeft er naar alle artikelen te leveren van een uitstekende kwaliteit.

  • Indien je als klant ontevreden bent over de producten van Streutker kun je dit per e-mail, schriftelijk of telefonisch aan ons kenbaar maken.
  • Streutker Mediskin zal doorgaans binnen maximaal vijf werkdagen reageren op jouw klacht.
  • Streutker Mediskin biedt klanten garantie voor de geleverde goederen tot de door de leverancier toegekende garantie. Hierbij leveren de leveranciers hoogwaardige en kwalitatief goede producten.
  • Streutker Mediskin zal altijd in samenwerking met jou proberen tot een bevredigende oplossing te komen.
  • Je bent zelf verantwoordelijk voor het retour sturen van het product aan Streutker. Zie hiervoor ook de informatie onder ‘herroepingsrecht‘. De kosten voor de retourzending zijn voor jouw rekening.
  • Streutker Mediskin garandeert dat de te leveren zaken voldoen aan de gebruikelijke eisen en normen die daaraan kunnen worden gesteld en vrij zijn van welke gebreken ook.

Uiteraard kunt u bij een vraag hierover contact opnemen met onze klantenservice.

Klachtenprocedure en klachtencommissie

Uiteraard doen wij er alles aan om onze dienstverlening vriendelijk, efficiënt en deskundig uit te voeren. Toch kan het zijn dat je ontevreden bent. In eerste instantie vragen we altijd om dat met de betreffende medewerker te bespreken. We ruimen hiervoor apart tijd in.

Mocht dit gesprek niet tot een oplossing leiden, dan kun je een klacht insturen via het contactformulier, of via een email naar info@totalskincare.nl t.a.v. de directie.

Je ontvangt binnen een week een reactie van ons. Mocht er daarna nog steeds onvrede zijn over de afhandeling dan is het goed om te weten dat onze praktijk is aangesloten bij bij de beroepsorganisatie Nederlandse Vereniging van Huidtherapeuten, de NVH. De NVH kan bemiddelen in een bemiddelingsgesprek.  Een bemiddeling kan worden aangevraagd via de website www.huidtherapie.nl.

De NVH heeft een eigen onafhankelijke klachtencommissie waar uw klacht met de grootst mogelijke zorg zal worden behandeld. Op haar beurt is de NVH aangesloten bij de geschillencommissie van het Kwaliteitsregister Paramedici.

Voor meer informatie, www.kwaliteitsregisterparamedici.nl